.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قائم مقام صدا و سیمای مرکز مازندران:
مدیران در مقابل عملکردشان پاسخگو باشند
قائم مقام صدا و سیمای مرکز مازندران با اشاره به اینکه مدیران باید در مقابل عملکرد مثبت و منفی خود پاسخگو باشند، گفت: اگر مدیری پاسخگو نیست دارای ضعف است و نشان از بی‌تجربگی و بی‌تدبیری‌اش است.
مدیران در مقابل عملکردشان پاسخگو باشند

قائم مقام صدا و سیمای مرکز مازندران با اشاره به اینکه مدیران باید در مقابل عملکرد مثبت و منفی خود پاسخگو باشند، گفت: اگر مدیری پاسخگو نیست دارای ضعف است و نشان از بی‌تجربگی و بی‌تدبیری‌اش است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ،تقی صمدی شنبه شب در مراسم تجلیل از خبرنگاران در هتل سالار دره ساری اظهار داشت امروز استکبار برای تسخیر ملت‌ها از دیپلماسی رسانه‌ای استفاده می‌کند.
وی با اشاره به اینکه دیپلماسی رسانه‌ای به معنای ناراضی نشان دادن و تسخیر روانی یک جامعه و دنبال آن تسخیر امنیتی، اقتصادی و سیاسی جوامع، افزود: ابزار دیپلماسی رسانه‌ای ، مطبوعات و جامعه خبری هستند.
قائم مقام صدا و سیمای مرکز مازندران با بیان فعالیت 300 شبکه ماهواره‌ای و فعالیت یک هزار سایت فارسی زبان که اغلب فرقه‌های شیطان پرستی را ترویج و تبلیغ می‌کنند، تصریح کرد: تمام فرقه‌های نوظهور در کشور ما نشات گرفته از همین شبکه‌ها و سایت‌ها است.
وی با اشاره به اینکه فعالیت این رسانه‌ها بر محورهای اختلاف افکنی در نظام، بزرگ‌نمایی اختلافات، ناکارآمد نشان دادن نظام، اختلاف افکنی قومی و قبیله‌ای در استان‌های مرزی و استفاده از بگومگو‌های سیاسی برای ضربه زدن به نظام است، یادآور شد: اگر قلبمان برای نظام می‌تپد و درون نظام فعالیت می‌کنیم وظیفه داریم در راستای ارتقاء و حفظ جایگاه نظام تلاش کنیم و بر همه ما واقعاً حرام است اگر حرفی بزنیم و مطلبی بنویسیم که منجر به بروز چهره ناکارآمد از نظام شود و دشمن سوء استفاده کند.
صمدی با بیان اینکه رویکرد دشمن، استفاده از ابزار رسانه برای تسخیر ملت و جنگ نرم است، تصریح کرد: در نظامی کار می‌کنیم که در عین اینکه مطالبات مردم را پیگیری می‌کنیم، خدمات نظام را هم باید بازگو کنیم.
وی ادامه داد: مگر می‌شود به میدان برویم و به صرف پیگیری مطالبات مردم، همه عملکرد مسئولان را نادیده بگیریم، در هیچ جای دنیا این شیوه معمول نبوده بلکه منسوخ است.
قائم مقام صدا و سیمای مرکز مازندران خاطرنشان کرد: آمریکا با سه درصد جمعیت روی زمین، 85 درصد امواج را در حوزه رسانه و فرهنگ‌سازی در اختیار دارد.
این مسئول با بیان اینکه توسعه کشورها را بر اساس توسعه رسانه‌ها می‌سنجند، افزود: اگر کشوری عقب افتاده و به اهداف کوتاه مدت و بلند مدت خود دست نیافته، تصور بر این است که رسانه‌ها نتوانسته‌اند به خوبی عمل کنند.
صمدی با اشاره به اینکه اولویت نخست ما راهبری جامعه است نه برجسته سازی، ابراز داشت: برخی مسائل را باید جریان‌شناسی کنیم، خبرنگار باید هواشناس جمع بوده و جلوتر از جامعه حرکت کند.
وی با بیان اینکه امروز احساس ناامنی، بدتر از خود ناامنی است، تصریح کرد: ما می‌توانیم هم احساس ناامنی و هم احساس امنیت در جامعه ایجاد کنیم و وظیفه بسیار خطیر و سنگینی برعهده داریم چرا که یک نظام در مقابل سیل تهاجم فرهنگی قرار دارد.
صمدی با اشاره به اینکه خبرنگاران نمایندگان افکار عمومی هستند، گفت: افکار عمومی از خبرنگاران خط می‌گیرند اگر توانستیم افکار عمومی را در راستای اهداف نظام همسو کنیم برگ برنده در دست ما است.
این مسئول یادآور شد: اگر افکار عمومی را گمراه کنیم نه تنها پیشرفتی حاصل نمی‌شود بلکه به نظام هم ضربه وارد کرده‌ایم.
وی با تاکید بر اینکه مدیران باید در مقابل عملکرد مثبت و منفی خود پاسخگو باشند، گفت: مدیری پاسخگو نیست دارای ضعف است و نشان از بی‌تجربگی و بی ‌تدبیری‌اش است و اینکه شان تصدی آن مسئولیت را ندارد.
وی با اشاره به اینکه همه رویکردها به ویژه در عرصه رسانه باید نشات گرفته از قرآن کریم باشد، ادامه داد: اگر اهداف ما بر اساس رسانه دینی شکل گرفت سربلند خواهیم بود.
این مسئول با بیان اینکه رسانه‌ها به توسعه استان کمک کنند، متذکر شد: اگر در انعکاس اخبار و اطلاعات، سیاه‌نمایی کنیم برخلاف منویات امام راحل و مقام معظم رهبری است و سیاه‌نمایی به معنای زیر سوال بردن نظام است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 31 مرداد 1390
متاسفانه صدا وسیمای مازندران نسبت به عملکرد ضعیف برخی مدیران واکنشی نشان نمیده روابط عمومی برخی از دستگاههای دولتی تقدیر از مدیران صدا و سیما را در دستور کار سالانه خود دارند تا نکنه این رسانه انگشت روی نقطه ضعف مدیریتی آنها بگذاره
نا شناس 31 مرداد 1390
جناب صمدي خودت چقدر پاسخگو هستي ؟ طوري صحبت مي كني انگار ... اگر واقعا راست مي گويي بهتر است پاسخ دهي بر كدامين منطق تو چنين مسئوليت گرفتی.
نا شناس 31 مرداد 1390
آقای صمدی از مدیران لایق و توانمند استان مازندران هستند امیدوارم موفق باشند
نا شناس 31 مرداد 1390
دیدی ... از اون پست به جایی رسید تو هم میخای یری بالا!!!!!
نا شناس 31 مرداد 1390
صدا وسیمای مازندران تنها مشکلات ساری را بزرگنمایی می کند و توجهی به نقاط دیگر مازندران بویژه غرب ندارد
خبرنگار 31 مرداد 1390
ازصداوسیمای ساری بابل انتظاری بیش از این نیست یا اخبار غرب استان را پخش نمیکنند اگه پخش کنن نصفه نیمه یا اصلا توجهی ندارن نمایندگی چالوس هم راه اندازی شد اما تنها کارمند فنی ارسال فیلم همش آخرهفته ساری هست واخبارآخرهفته یعنی هیچ واقعا برای شماهامتاسفم بفکر پست باشین مثل.... که تنکابن پله ترقی واسش شد باید روزی جواب بدید.......
نا شناس 1 شهريور 1390
صداوسیمای مازندران با داشتن مدیران قوی مثل جناب عالی باید ببالد فقط یک مشکل کوچیک داره واون هم اخلاصه بله اخلاص و...
بي نشان 2 شهريور 1390
به به . تو هتل سالار دره آقاي صمدي با اين چهره زيبا و سن و سال اندكي كه دارند چه نصايح پند آموزي دادند. آقاجان شما كه سر تا پاتاتون عملكرده مردم چيزي ازتون نمي بينن. مديران از آبدارچيهاي شما هم مي ترسن كه نكنه مثلا فلان آبدارچي كوچه محلش يه بخش از آسفالتش كنده شده فردا آقاي عبداللهي و امثالهم و يا تو برنامه آشپزيتون از فلان شهردار انتقاد مي كنيد . بس كنيد تو رو خدا.
نا شناس 2 شهريور 1390
اگه كسي اين اقاي پاسخگو را ميشناسد لطفا سابقه اداري وتحصيلي و نخبگي اورا توضيح بدهد
مهدی اکبری 3 شهريور 1390
جناب آقا.... شما که لالایی می خوانی چرا......؟ مرد حسابی شما که فیلم دیگران را با ازبین بردن آرم روی فیلم خیانت به جامعه هنری کشور می کنید چرا ادعا می کنید دیر زمان نیست در دادگاه شعبه دوم ساری محکوم به شده واز حساب سازمان دادگاه مبلغی را به عنوان متهم مسدود کرده وشما جهت رفع آن با آن مدیریت اشتباه وخلاف قانون خود را در حال مبرا کردن می داشتید و..... ولشکن دنبال همان پست خود باشید که از دست ندهید.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.11 seconds.